Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.08.2009 20:51 - Мелодията на сърцето ми..
Автор: mydiary Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1329 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 29.09.2009 22:44


         Обичам те. Искам те за мен, искам да си моя. Бих направил всичко за теб, но ти това го знаеш. Знаеш го, но продължаваш да ме вземаш не на сериозно. Дадох ти тази власт - властта над мислите ми, над чувствата ми, над съня ми, но това не е нищо особено за теб. Нали човек трябва да има някаква цел в живота, някой за който да се буди сутрин. Мисълта за теб може да ме накара да се усмихна и в най-трудните моменти. Знам че сега е невъзможно, но аз съм търпелив. Чаках те 2 години, ще те чакам още толкова ако трябва. Няма друг човек, с който да ми е толкова приятно. За мен ти си най-добрия ми приятел. На теб мога да споделя, и споделям, това което не бих казал на никого. Искам да ти кажа всичко това, но не мога. Усещам че си губим времето в празни приказки, но ме е страх. Страх ме е да не разруша и малкото, което успях да съградя. Казват, далече от очите, далече от сърцето. За пореден път се убеждавам че не е така. А и не искам да е така. Ще успея ли да запаля поне искрица в твоето сърце? Може ли някога да ме обичаш, възможно ли е да бъдем щастливи двамата, заедно? Знам че в този момент това звучи абсурдно, но аз съм тук и ще чакам, ще бъда до теб, очаквайки да видиш знаците. Само едно ще те помоля - не ми отнемай мечтата, не ми вземай това, към което се стремя, не разрушавай въздушната кула, която построих за двама ни. Ще видиш, че всичко ще бъде наред. Ние ще бъдем щастливи заедно и ти ще бъдеш моя. След една, пет или десет години - не знам. Но ти ще бъдеш моя, каквото и да ми струва. ОБЕЩАВАМ ТИ! Защото ти си мелодията на моето сърце...





Тагове:   мечта,   Мелодията,   обещание,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mydiary
Категория: Лични дневници
Прочетен: 39528
Постинги: 20
Коментари: 3
Гласове: 61
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930